Seo pre každého...

Webové stránky vytváram s radosťou a ku každému projektu pristupujem osobitne, aby optimalizácia časom priniesla želané výsledky...  

  • Tvorba web stránok
  • Systém Wordpress
  • OnPage SEO - optimalizácia
  • OffPage SEO - optimalizácia
  • Prémiové pluginy
  • Správa a pravidelné aktualizácie
  • Adresa Mojmírova 840/4
    900 26 Slovenský Grob
  • Telefón 0903797630
  • Pôsobnosť Tvorba web stránok v rámci celej SR

Tvorba web stránok trochu inak...

  • Adresa Mojmírova 840/4
    900 26 Slovenský Grob
  • Telefón 0903797630
  • Pôsobnosť Tvorba web stránok v rámci celej SR

SEO = optimalizácia webu pre vyhľadávače
weby, ktoré Google miluje

Predstavte si ten moment – dáte si ráno si svoju prvú kávu, pohodlne sa usadíte, otvoríte laptop a zadáte do Googlu hľadaný výraz, ktorý je pre Vás kľúčový. Stlačíte enter… a bingo! Váš web svieti na prvých priečkach. Je to pocit na nezaplatenie. Tento moment nie je náhodný. Je to výsledok dômyselnej hry s vyhľadávačmi, kde každý optimalizačný atribút tvorí dokonalú symfóniu úspechu. Tento chvíľkový adrenalín a skvelý pocit dobre vykonanej práce je to, čo je na SEO – optimalizácii čarovné. Aj kvôli tomuto optimalizáciu webov pre vyhľadávače robím s radosťou a vášňou. Vitajte v SEO svete, kde sa každý klik počíta, a prvé pozície web stránky v Googli sú na dosah…

„SEO optimalizácia“ je v podstate nesprávny názov – keby sme ho mali preložiť doslovne – tak potom by to bolo – optimalizácia pre vyhľadávače optimalizácia – čo je proste hlúposť, každopádne v našich končinách sa to tak používa. Správne to je SEO = optimalizácia pre vyhľadávače.

A čo to sakra vlastne to SEO je? Táto skratka pochádza z anglického pomenovania – Search Engine Optimization – čo sa dá do našej ľubozvučnej slovenčiny preložiť ako optimalizácia webu pre vyhľadávače. Pod pojmom vyhľadávač si nielen v našich končinách, ale aj na celom svete každý vybaví predovšetkým Google. Tento gigant dominuje v oblasti vyhľadávania na internete  a jeho pozícia je neotrasiteľná – skoro 90%. Sú špecifické oblasti našej matičky zeme, kde sa s Googlom bijú aj iné vyhľadávače, každopádne v našom priestore to zatiaľ je Google, a zrejme dlho bude…

“SEO is not something you do anymore, it’s what happens when you do everything else right.”

A čomu vlastne Google rozumie? Určite poctivej a kreatívnej práci. Vyhľadávače dávajú bonitu web stránke na základe cca 200 kritérií, ktoré sa delia na dôležitejšie, menej dôležité a niektoré sú marginálne. Každopádne, všetko musí do seba zapadnúť dokonale. Spraviť dokonalý SEO koktail webu si vyžaduje veľa úsilia. Chce to predovšetkým znalosti, zdravý sedliacky rozum,  dlhodobú a overenú prax, kreativitu, profesionálne nástroje a niekedy aj kúsok šťastia. Sú takí, ktorí všade boli a všetko vedia, ale čo sa týka SEO optimalizácie – nevedia so 100% istotou nič exaktne. Každý má nejaké vedomosti, skúsenosti, nejaké projekty za sebou a vie si čo to vyhodnotiť… ako sa hovorí, papier znesie všetko, tak isto aj rôzne overené rady a tipy na internete.  SEO optimalizácia je čarovná v tom, že ak spravíte z tých cca 200 kritérií čo najlepší mix, tak ten Váš web sa bude časom posúvať vyššie a vyššie…

Everest Vášho úspechu
je správny SEO koktail web stránky

Mať dizajnovo krásny a veľmi rýchly web dnes určite nestačí. Ak sa nevyskytuje na prvých priečkach v organickom – t.j. neplatenom vyhľadávaní bez reklamy, sú Vaše šance odsúdené na neúspech. Ako by klasik povedal… šľak ma ide trafiť, prečo ma konkurencia predbehla na webe. Často sa stretávam s tým, že zákazníci ma oslovia, aby som ich dostal na tie popredné priečky. Majú vytvorené weby – niekedy aj naozaj dizajnovo krásne, bohužiaľ ich optimalizácia je v drvivej väčšine minimálna, alebo nulová. Takže ako to zmeniť? Prispôsobiť web, aby bol chrumkavý aj pre vyhľadávače, a zároveň pútavý pre návštevníkov, je proste jadrová fyzika. Každý segment podnikania je špecifický, každý má inú konkurenciu, a preto nie je možné stanoviť ani paušálnu cenu za SEO optimalizáciu. Roky praxe a veľa úspešných projektov ma naučili pomerne spoľahlivo, čo funguje viac a čo menej. A mojim klientom to jednoducho funguje.

SEO optimalizácia pre vyhľadávače - Efektívne webové stránky
0
+
rokov skúseností so SEO optimalizáciou
0
+
úspešných projektov na popredných priečkach
0
%
spokojnosť klientov

Ako sa delí optimalizovanie webu

Vo všeobecnosti sa SEO optimalizácia rozdeľuje na 2 základné časti. Aj keď ja to až tak nevnímam – skúsim to trochu objasniť. Prečo to tak je? Ja si osobne myslím, že SEO optimalizácia nie je ani tak separátna disciplína pri tvorbe webových stránok, ale je predovšetkým o tom, ako tú stránku vytvorím. Proste ak vytvorím web stránku bez kvalitného obsahu, neupravím meta nadpisy, nebudú správne štrukturované nadpisy, stránka bude pomalá, url adresy budú zle nastavené, obrázky bez kompresie a alt tagov … proste tak webstránka bude iba na okrasu – Google ju zaradí do suterénu výsledkov vyhľadávania. Takže ako to vlastne je? SEO optimalizácia pre vyhľadávače má 2 základné piliere:

On-Page SEO optimalizácia - Všetko pod kontrolou na web stránke

SEO optimalizácia na web stránke

Kľúčový aspekt úspechu celého webu – od návrhu logickej štruktúry až po komplexné zapracovanie. On-page SEO je to prvé, čo Google aj ľudia vidia. Ak je váš obsah nezrozumiteľný, nesprávne optimalizovaný alebo nudný, nečakajte, že budete „lízať smotanu“ na popredných priečkach vo vyhľadávačoch. Technické veci ako sitemapa, štruktúrované údaje, SSL a pod. je technické SEO – všetko sa to robí na stránke resp. doméne – pre mňa je to stále On-Page SEO optimalizácia, ktorá dotvára celú mozaiku úspešného webu.

Toto je alfa a omega celého úspechu webovej stránky. Už z prekladu (On Page – Na stránke) je jasné, že drvivú väčšinu faktorov vie ovplyvniť ten, kto webovú stránku robí. Čo tam vlastne spadá?

On-Page SEO optimalizácia web stránok pre Google
  • Originálny obsah stránky – kráľ všetkého  – originálne zapracovanie kľúčových slov do obsahu – najdôležitejší faktor optimalizovania web stránky. Dajte návštevníkom originálne vedieť čo robíte a oni Vás ohodnotia zákazkami a Google poprednými pozíciami… je to veľmi jednoduché, a zároveň to najťažšie…
  • Meta titulky a popisy – kreatívne a pútavé tzv. Meta Title a Meta Description – viditeľné vo výsledkoch vyhľadávania – v tzv. SERP
  • Relevantné a kreatívne nadpisy (H1-H6) – rozdelenie obsahu v správnej štruktúre do logických celkov – aby tomu porozumel vyhľadávač a predovšetkým návštevník web stránky
  • Interné prelinkovanie – v ostatnej dobe veľmi dôležitý faktor – vyhľadávačom pomáha pochopiť obsah webu a návštevníkov udržiava na webe – ak je obsah pútavý – čítajú aj prelinkované veci
  • Optimalizované obrázky – moderné a kompresné formáty WEPB, AVIF – správne pomenovanie v ALT tagu a nadpise, správny formát url adresy (stretávam sa s tým, že 95% na to doslova kašle …)
  • Štruktúrované údaje – informácie v strojovom kóde (prevažne vo formáte JSON), ktoré nie sú zobrazené v obsahu stránky, ale na pozadí ich vyhľadávače prečítajú – jedná sa o záznamy organizácie, lokálnej firmy, ponúkaných službách, recenziách a pod. (Minimálny počet web stránok obsahuje rozsiahlejšie štruktúrované údaje)
  • Rýchlosť webu – dnes už povinnosť načítania webu pod 1. sekundu – hodnotenie Core Web Vitals
  • Prehľadnosť webovej stránky a ľahko dostupné tlačidlá na vyvolanie akcie – tzv. CTA
  • Mobilná responzivita – psia povinnosť každého webdizajnéra. Web stránka, ktorá nie je prispôsobená pre mobilné zariadenia je ako auto bez volantu…
  • SSL certifikát – komunikácia webovej stránky s okolitým svetom cez bezpečný SSL certifikát
  • Sitemap web stránky – jednoduchý xml súbor, ktorý sa odošle vyhľadávačom, aby vedeli čo na nej máte a v akej štruktúre
  • Indexácia do vyhľadávačov – odoslaním sitemapy, ručnou, alebo automatickou indexáciou pomocou profesionálnych nástrojov. Ak nie je webová stránka indexovaná, nenájde ju ani Sherlock Holmes
  • Prepojenie webu s najznámejšími vyhľadávačmi – Google Search Console, Bing Webmaster Tool
  • Napojenie na analytické nástroje vyhľadávačov –  Google Analytics a Microsoft Clarity
  • Prepojenie s Google Tag Managerom (GTM) – sledovanie interakcií na stránke – odoslanie formulára, kliknutia na telefónne číslo, e-mail a podobne.

Off-Page SEO optimalizácia - externé faktory

SEO optimalizácia mimo web stránku
Off-Page SEO optimalizácia - mimo web stránky

Externé prostredie tiež vplýva na pozície vo vyhľadávačoch. V kuloároch sa šepká, že v roku 2025 linkbuilding – t.j. budovanie spätných odkazov, už nebude hrať takú významnú úlohu ako doteraz. Ja tento trend veľmi vítam, nakoľko kupovanie odkazov a nekvalitný obsah neprinesie nikomu nič. Dať si napísať obsah umelej inteligencii a kúpiť si stovky odkazov a hurá som na prvých pozíciách – aké je to easy, že? Potom by prvé priečky okupovali nerelevantné weby, ktoré by neponúkali kvalitu, ale fádnosť.  Pevne dúfam, že poctivá a kreatívna práca bude stále hrať prvé husle…  Aby som nebol úplne skeptický k Off-Page SEO optimalizácii, tak prirodzený kvalitný spätný odkaz, alebo registrácia do relevantných katalógov určite v nejakej forme pomôže. Samozrejme, aj zdieľanie Vášho webu po sociálnych sieťach napomôže minimálne k šíreniu Vášho biznisu. A budovanie povedomie o Vašej značke – to samozrejme je veľkým prínosom – ale je to cesta na dlhé trate.

  • Spätné odkazy (backlinky) – kvalitné odkazy z iných webov a katalógov
  • Brand mentions – zmienky o Vašej značke na internete
  • Sociálne signály – interakcie zo sociálnych sietí. Sú špekulácie, či majú priamy vplyv, každopádne pomáhajú so šírením obsahu a povedomia o značke
  • Autorita na internete – čím dôveryhodnejší web, tým lepšie pozície
  • Recenzie na firemnom profile – predovšetkým Google. Domnievam sa, že je to celkom relevantný faktor, aj keby nebol – tak veľa skvelých recenzií pritiahne veľa návštevníkov.

Prečo SEO optimalizácia odo mňa

Kým priemerná stránka slúži len ako online vizitka, optimalizovaný web je nástrojom, ktorý neustále podporuje Vaše podnikanie, generuje návštevnosť a pomáha Vám dosiahnuť konkrétne ciele.

  • Individuálny prístup ku každému projektu

    Každý web tvorím s maximálnou starostlivosťou, akoby som ho vytváral pre seba. Nezanedbám žiadny SEO faktor, aby bola webová stránka dobre zrozumiteľná návštevníkovi a Google zároveň. Zameriavam sa na funkčnosť, rýchlosť, moderný dizajn a efektivitu, aby váš web nebol len vizuálne atraktívny, ale skutočne prinášal výsledky.
  • Moderné technológie a prémiové nástroje

    Pri tvorbe webov využívam najobľúbenejší CMS na svete – WordPress v kombinácii s prémiovými pluginmi a nástrojmi. Tieto nástroje mi umožňujú webovú stránku vytvoriť tak, aby bola optimalizovaná v plnej miere pre vyhľadávače, bola dizajnovo prívetivá, rýchla, intuitívna, responzívna a pod. (Rank Math SEO Pro, WP Rocket, Elementor Pro, ACF Pro, Blocksy Premium a pod.)
  • Detailná SEO optimalizácia pre každý web

    Pri každej web stránke riešim aj komplexnú SEO optimalizáciu od začiatku. Nejde len o základné nastavenia – venujem sa detailom, ktoré rozhodujú o tom, ako dobre sa váš web umiestni vo vyhľadávačoch. Roky praxe a úspešné projekty mi ukázali, čo pri optimalizovaní skutočne funguje a tieto skúsenosti pretavujem do každého nového projektu.
  • Starostlivosť a podpora

    Vytvorením web stránky sa moja úloha nekončí. Webová stránka je tak trochu ako živý organizmus, treba sa o ňu starať. Pravidelné aktualizácie ju udržiavajú nielen vo forme, ale aj sledujú moderné trendy, či už dizajnové, alebo z hľadiska algoritmov vyhľadávačov. Ponúkam dlhodobú technickú podporu, vďaka ktorej bude váš web vždy bezpečný, aktuálny a výkonný.
  • Skvelé recenzie ako dôkaz kvality

    Ako sa hovorí papier znesie všetko, rovnako aj webová stránka. Mohol by som si sem dať milión vymyslených recenzií, mali by nulovú hodnotu. Keď sa na moje služby pozriete očami mojich klientov, verím, že to povie viac ako akákoľvek reklama. Keď sa hocikto môže pochváliť viac ako stovkou pozitívnych recenzií, znamená to iba to, že za ním je kvalitná práca a spokojnosť reálnych zákazníkov. Rozdielové optimalizované web stránky s iba s dobrými recenziami…

Často kladené otázky o SEO optimalizácii

Čo je dôležité na začiatku SEO optimalizácie?

Medzi prvé kroky, aby bol web úspešný, patrí je analýza kľúčových slov. Kľúčové slová sú výrazy, ktorými ľudia hľadajú Vaše služby alebo produkty na internete. Na základe analýzy kľúčových slov (keywords) sa následne tvorí obsah celého webu.

Aké typy kľúčových slov existujú?

  • Short-tail kľúčové slová (napr. „SEO optimalizácia“) – sú všeobecné, majú vysokú konkurenciu a veľa vyhľadávaní.  Dostať sa na popredné pozície v týchto výrazoch je veľmi ťažké.
  • Long-tail kľúčové slová (napr. „Čo funguje v SEO optimalizácii v roku 2025“) – sú špecifickejšie, majú nižšiu konkurenciu a konvertujú lepšie – rýchlejšie sa získavajú popredné pozície.
  • Celé vety a otázky (napr. „Ako sa dostať na popredné priečky v Google?“) – často sa používajú pri hlasovom vyhľadávaní. Ak je pútavý obsah, a tieto výrazy sú inteligentne zapracované do obsahu – je veľký predpoklad tých najvyšších priečok.

Ako zistím kľúčové slová?

V prvom rade by som začal zdravým sedliackym rozumom. Ako by som službu vyhľadával ja. Ideálne je sa popýtať známych, rodiny a pod. – potom získate väčší prehľad. Samozrejme existujú nástroje, ktoré sú platené, ale aj zadarmo. 

Pár príkladov:

  • Google Keyword Planner (bezplatný)
  • Ahrefs (platený)
  • SEMrush (platený)
  • Ubersuggest (čiastočne bezplatný)
  • AnswerThePublic (skvelý na long-tail frázy)
  • Marketing Miner (platený – čiastočne bezplatný)
  • Collabim (platený)

Dobrý je aj Google „našepkávač“ – proste začnete písať do vyhľadávača prvé písmená hľadanej frázy a po pár písmenách Vám Google ponúkne zoznam tých najhľadanejších. 

Čo hrá kľúčovú úlohu v tom, aby bola web stránka na popredných pozíciách?

Toto je atribút celej SEO optimalizácie o ktorom vieme s určitosťou povedať, že je to najdôležitejší faktor, ktorý ovplyvňuje pozície vo vyhľadávačoch. Je to obsah Vašej stránky – originálne opísane aké služby, alebo produkty ponúkate.

Prečo je obsah taký dôležitý pre SEO?

Vyhľadávače ako Google hodnotia kvalitu a relevantnosť obsahu. Stránky s hodnotným a originálnym obsahom majú vyššiu šancu umiestniť sa na popredných priečkach. Obsah by mal byť:

  • Relevantný a originálný – pútavo, originálne a vecne odpovedať na otázky a problémy užívateľov
  • Dobre štruktúrovaný – správne nadpisy (H1, H2, H3, H4 …) Rozdelenie obsahu do logických sekcií, ktoré budú oddeľovať nadpisy rôznej úrovne. Takýto obsah sa dobre číta návštevníkovi webu a samozrejme lepšie mu porozumie aj vyhľadávač.
  • Obsahovať kľúčové slová prirodzene  – obsah nesmie pôsobiť umelo (tzv. keyword stuffing) Tu neplatí čím viac prúžkov, tým viac Adidas. Preplácanie obsahu kľúčovými slovami pôsobí veľmi zle, a vyhľadávače to následne aj penalizujú. Predstavte si to, že na tejto stránke by bolo v každej druhej vete slovo „SEO optimalizácia“ – nič by ste sa nedozvedeli a bolo by to veľmi neprirodzené a umelé. Aby som Vám vysvetlil ako pristupovať k úspešnému webu – to chce oveľa viac kreativity a pútavo opísať čo funguje a čo nie.
  • Doplnený o multimédiá – obrázky, videá, infografiky.

Ako sa dopracovať k originálnemu a pútavému obsahu? Tu je kameň skoro každého projektu. Osobne radím klientom, aby si obsah písali sami. Vlastnou hlavou sa dá zabezpečiť hocičo – Vagovič o tom napísal knihu, ale chlapci zo Súmračnej by o tom napísali minimálne trilógiu. Opísať to čo robíte, alebo to čo ponúkate, viete najlepšie Vy. Viem Vás nasmerovať akým spôsobom to máte písať, akú to má mať štruktúru a pod. Uvedomujem si, že je to často veľmi náročné, aby ste sa odlíšili od konkurencie, hlavne ak je extrémna.  Obsah je naozaj cisár všetkého – treba mu dať emóciu, humor, originalitu, možno trošku sarkazmu. Bude sa to dobre čítať, možno čitateľa aj pobavíte a určite to ocení návštevník webu – a tu je veľká paralela – ak to ocení návštevník tým, že zostane na stránke dlhšiu dobu – je to signál aj pre vyhľadávače, že Váš obsah je pútavý.  Nie každý má „básnickú dušu“ a vie si napísať dobrý a kvalitný obsah. Potom Vám viem odporučiť profesionálnych copywriterov, ktorí to spravia za Vás.

SEO optimalizácia a AI?

Ako zamieša karty AI vo vyhľadávaní je otázkou budúcnosti, možno blízkej. V ostatnom čase sa stretávam s tým, že ak chcem kvalitný obsah – dostanem prevažne texty písané AI – prevažne ChatGPT. Možno si poviete, veď to AI napísala skvele, je tam všetko – ja to proste neodporúčam. Ja to už rozoznám na prvý pohľad. Treba si uvedomiť, že aj algoritmus vyhľadávača je de facto tiež AI, ktorá je tu už hodne dlho a má vycibrenejší nos na podvody, ako hociktorá iná na svete. Vycvičili ju majitelia webov, ktorí chceli rýchlo a bez námahy sa dostať na popredné pozície. Netvrdím, že to netreba používať – ako podklad pre dobrý text to nie je zlý nápad – každopádne to potom hodne modifikujte a pridajte tam ľudskosť, dôvtip, originalitu. Som toho názoru, že weby, ktoré sú naplnené textami z AI systémom CTRL-C + CTRL-V budú v blízkej dobe deportované do tmavého suterénu pozícií vo vyhľadávačoch. Ak chcete zorganizovať farebnú revolúciu … kľudne, ale obsah Vašej webovej stránky si ponechajte vo Vašich rukách. 

Ak si objednám web stránku - garantujete mi 1. miesta vo vyhľadávačoch - v Google?

Jeden muž hovorí rabínovi – Veľmi túžim žiť večne, čo mám robiť? Rabín odpovedá – ožeň sa. On: To pomôže? Rabín: Nie ale aspoň Ťa tá túžba prejde… Ja Vám tiež môžem sľúbiť 1. miesta vo vyhľadávačoch, ale na rozdiel od rabína, by som Vám možno klamal ☺️

Ak Vám niekto garantuje prvé miesta vo vyhľadávačoch, proste Vás klame. SEO optimalizácia je dlhodobý proces, ktorý si vyžaduje hodne kreativity, poctivej práce, kooperácie s klientom a v neposlednom rade dlhoročné skúsenosti. Tieto skúsenosti mi ukázali to, že dostať web stránku na popredné pozície je beh na dlhé trate a nie šprint.  V niektorých lokálnych typoch podnikania môžu prísť výsledky relatívne rýchlo – v priebehu niekoľkých týždňov či mesiacov. Väčšia konkurencia tento čas dramaticky násobí – sú to určite mesiace. Niekedy je doslova nemožné sa dostať na tie prvé priečky – proste niekedy je to boj Dávida s Goliášom – v online priestore toho Goliáša zázračne jedným kameňom nedáte do kolien.

Čo Vám môžem garantovať?

Jediné, čo Vám môžem garantovať, je moja poctivá práca. Ku každému projektu pristupujem zodpovedne, pretavujem doňho vedomosti a dlhoročné skúsenosti s optimalizovaním web stránok. 

Aká je cena za SEO optimalizáciu?

Nakoľko beriem SEO optimalizáciu oveľa komplexnejšie, neviem určiť cenu v nejakých balíčkoch. Záleží totiž od mnohých faktorov, ako sú konkurencia vo Vašom odvetví, aktuálny stav Vašej webovej stránky, rozsah potrebných zásahov a konkrétne ciele, ktoré chcete dosiahnuť.

Nerobím optimalizáciu štýlom, že Vám budem kupovať nezmyselné linky a Vy budete iba platiť za niečo, čo nefunguje – resp. má v ostatnom čase čoraz menší efekt.

SEO optimalizácia od piky

Veľká časť klientov ma oslovuje vtedy, keď už nejakú web stránku majú a nič im neprináša. A samozrejme, chcú s tým niečo robiť. V drvivej väčšine prípadov sa existujúca stránke nedá dobre optimalizovať, nakoľko je v podstate všetko zle. V tomto prípade odporúčam vytvoriť web úplne od piky s komplexnou SEO optimalizáciou. Po oboznámení sa so všetkými požiadavkami Vám viem určiť cenu.

V ktorých lokalitách poskytujem SEO optimalizáciu?

SEO služby poskytujem v celej SR:

  • Bánovce Nad Bebravou, Banská Bystrica, Banská Štiavnica, Bardejov, Bojnice, Bratislava, Brezová Pod Bradlom, Brezno, Bytča, Čadca, Čierna Nad Tisou, Detva, Dobšiná, Dolný Kubín, Dubnica Nad Váhom, Dunajská Streda, Fiľakovo, Galanta, Gbely, Gelnica, Giraltovce, Handlová, Hanušovce Nad Topľou, Hlohovec, Hnúšťa, Holíč, Hriňová, Humenné, Hurbanovo, Ilava, Jelšava, Kežmarok, Kolárovo, Komárno, Košice, Kráľovský Chlmec, Krásno Nad Kysucou, Kremnica, Krompachy, Krupina, Kysucké Nové Mesto, Leopoldov, Levice, Levoča, Lipany, Liptovský Hrádok, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Malacky, Martin, Medzev, Medzilaborce, Michalovce, Modra, Modrý Kameň, Moldava Nad Bodvou, Myjava, Námestovo, Nemšová, Nitra, Nová Baňa, Nová Dubnica, Nováky, Nové Mesto Nad Váhom, Nové Zámky, Partizánske, Pezinok, Piešťany, Podolínec, Poltár, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Púchov, Rajec, Rajecké Teplice, Revúca, Rimavská Sobota, Rožňava, Ružomberok, Sabinov, Sečovce, Senec, Senica, Sereď, Skalica, Sládkovičovo, Sliač, Snina, Spišská Belá, Spišská Nová Ves, Spišská Stará Ves, Spišské Podhradie, Spišské Vlachy, Stará Ľubovňa, Stará Turá, Strážske, Stropkov, Stupava, Svätý Jur, Svidník, Svit, Šahy, Šaľa, Šamorín, Šaštín Stráže, Štúrovo, Šurany, Tisovec, Tlmače, Topoľčany, Tornaľa, Trebišov, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trnava, Trstená, Turčianske Teplice, Turzovka, Tvrdošín, Veľké Kapušany, Veľký Krtíš, Veľký Meder, Veľký Šariš, Vráble, Vranov Nad Topľou, Vrbové, Vrútky, Vysoké Tatry, Zlaté Moravce, Zvolen, Žarnovica, Želiezovce, Ždiar, Žiar Nad Hronom, Žilina.

Vy mi povedzte čo robíte, Ja to podám Google, aby rozumel...

Chcete, aby Váš web prilákal viac návštevníkov a premenil ich na zákazníkov? SEO – optimalizácia je kľúčom k lepšej viditeľnosti vo vyhľadávačoch, vyššej návštevnosti a dlhodobému úspechu vašej stránky.

Môžete ma kontaktovať telefonicky, emailom, alebo odoslaním krátkeho formulára. V stručnosti mi povedzte Vaše predstavy, v čom podnikáte a v akej lokalite.

Na to, aby sme mohli vybaviť Váš dopyt potrebujeme Vaše osobné údaje. Prečítajte si ako ich spracúvame v sekcii Zásady ochrany osobných údajov na našom webe.